Naast een logo en website introduceert Fransen Oss nu ook een eigen klantportaal: Mijn Fransen Oss. Een veilige online omgeving waarmee onze klanten rechtstreeks in verbinding staan met Fransen Oss. Met betrouwbaarheid, flexibiliteit en gemak als basis voor al onze diensten. Zo weten we van elkaar wat er gebeurt en beheren we samen onze voorraden en transport. Zo zorgen we voor een snelle en efficiënte samenwerking.
Om de introductie soepel te laten verlopen geven wij onze klanten stapsgewijs toegang tot het klantportaal. Deze ontvangen hierover de komende periode persoonlijk bericht.
Het klantportaal biedt u direct inzicht in relevante gegevens omtrent de op- en overslag van grondstoffen bij Fransen Oss. Daarnaast kunt u een scala aan zaken snel en eenvoudig - 24 uur per dag en 7 dagen in de week - online regelen.
Mijn Fransen Oss bestaat uit diverse modules. In eerste instantie introduceren we de modules waarmee u vrachten vanuit Oss kunt aanmaken en uw actuele voorraadstanden kunt volgen. De overige functionaliteiten worden in een later stadium opengesteld:
Ontvangst grondstoffen
Transport
Voorraadbeheer
Het klantportaal is met uw smartphone of PC bereikbaar via de button op onze website of rechtstreeks via mijn.fransenoss.nl. Voor vragen en support kunt u contact opnemen met onze helpdesk via klantportaal@fransenoss.nl.